Cvokar / Shrink (2009)

Drama
USA, 2009, 110 min
Režie: Jonas Pate
Hrají: Kevin Spacey, Dallas Roberts, Jack Huston, Pell James, Robin Williams, Laura Ramsey, Saffron Burrows, Keke Palmer, Robert
Loggia, Mei Melançon, Griffin Dunne, Mina Olivera, Mark Webber, Joel Gretsch, Joe Nieves

1 X 706MB

POUŽÍVAM:
Je nám osmnáct / Nos 18 ans (2008)

Komedie
Francie, 2008, 90 min
Režie: Frédéric Berthe
Hrají: Théo Frilet, Michel Blanc, Lisa Manili, Pierre Boulanger, Bernadette Lafont, Venantino Venantini, Maruschka Detmers, Pierre
Niney, Valentine Catzéflis

1 X 698MB

POUŽÍVAM:
Líbáš jako Bůh (2008)

Komedie / Romantický
Česko, 2008, 110 min
Režie: Marie Poledňáková
Hrají: Kamila Magálová, Jiří Bartoška, Eva Holubová, Oldřich Kaiser, Nela Boudová, Roman Vojtek, Jaroslava Adamová, Arnošt Lustig,
Martha Issová, Karel Šíp, Naďa Konvalinková, Václav Postránecký, Milan Šteindler, Barbora Hrzánová, Sandra Pogodová, Lucie Bílá,
Michaela Maurerová, Michal Gulyáš, Dana Morávková, Jan Dolanský, Jaroslava Hanušová, Jiří Knot, Oskar Hák, Jan Antonín Duchoslav,
Jakub Grafnetr, Filip Antonio, Karel Holas

1 X 864MB

POUŽÍVAM:
Návrh / The Proposal (2009)

Komedie / Drama / Romantický
USA, 2009, 108 min
Režie: Anne Fletcher
Hrají: Sandra Bullock, Ryan Reynolds, Mary Steenburgen, Craig T. Nelson, Denis O'Hare, Malin Akerman, Michael Nouri, Mini Anden,
Betty White

1 X 953MB
1 X 830MB

POUŽÍVAM:
Noc v múzeu 2 / Night at the Museum: Battle of the Smithsonian (2009)

Akční / Komedie / Fantasy
USA, 2009, 105 min
Režie: Shawn Levy
Hrají: Ben Stiller, Amy Adams, Thomas Lennon, Hank Azaria, Dick Van Dyke, Robin Williams, Ricky Gervais, Craig Robinson, Owen
Wilson, Steve Coogan, Ed Helms, John Doty, Samuel Patrick Chu, Rami Malek, Matthew Harrison, Keith Powell, Bill Hader, Eugene Levy,
Christopher Guest, Alain Chabat, Jake Cherry, Jay Baruchel, Jonah Hill

1 X 800MB

POUŽÍVAM:
Piráti na vlnách / The Boat That Rocked (2009)

Komedie / Drama / Hudební / Romantický
Velká Británie / Německo / USA / Francie, 2009, 129 min
Režie: Richard Curtis
Hrají: Bill Nighy, Kenneth Branagh, Philip Seymour Hoffman, Nick Frost, Tom Sturridge, Rhys Ifans, Chris O'Dowd, Tom Wisdom,
Katherine Parkinson, Rhys Darby, Will Adamsdale, Ralph Brown, Tom Brooke, Ike Hamilton, Jack Davenport, Talulah Riley, January
Jones, Gemma Arterton, Emma Thompson, Katie Lyons

1 X 999MB
1 X 390MB

POUŽÍVAM:
Scooby Doo: Začátek / The Scooby-Doo! Mystery Begins (2009)

Rodinný / Komedie / Mysteriózní
USA / Kanada, 2009, 79 min
Režie: Brian Levant
Hrají: Frank Welker

1 X 702MB

POUŽÍVAM:
Stáhni mě do pekla / Drag Me to Hell (2009)

Horor / Thriller
USA, 2009, 99 min
Režie: Sam Raimi
Hrají: Alison Lohman, Justin Long, Lorna Raver, Dileep Rao, Adriana Barraza, David Paymer, Reggie Lee, Molly Cheek, Bojana
Novakovic, Kevin Foster, Joanne Baron, Ted Raimi, Octavia Spencer, Alex Veadov, Chelcie Ross

1 X 700MB

POUŽÍVAM:
Star Trek (2009)

Akční / Dobrodružný / Sci-Fi
USA / Německo, 2009, 126 min
Režie: J. J. Abrams
Hrají: Zachary Quinto, Chris Pine, Eric Bana, Zoe Saldana, Anton Yelchin, Leonard Nimoy, Simon Pegg, John Cho, Karl Urban, Winona
Ryder, Bruce Greenwood, Clifton Collins Jr., Chris Hemsworth, Jennifer Morrison, Faran Tahir, Kelvin Yu, Marlene Forte, Paul
McGillion, Jimmy Bennett, Ben Cross, Brad William Henke, Darlena Tejeiro, Rachel Nichols, Cody Klop, Elizabeth Ingalls, Lucia
Rijker, Billy Brown, Oz Perkins, Pavel Lychnikoff, Deep Roy, Margot Farley, Majel Barrett, Tim Griffin, Jason Brooks, Daniel D. Lee

1 X 800MB

POUŽÍVAM:
X Men Origins: Wolverine (2009)

Akční / Fantasy / Sci-Fi / Thriller
USA / Austrálie / Kanada, 2009, 107 min
Režie: Gavin Hood
Hrají: Hugh Jackman, Liev Schreiber, Danny Huston, Lynn Collins, Daniel Henney, Ryan Reynolds, Taylor Kitsch, Will i Am, Dominic
Monaghan, Kevin Durand, Tahyna Tozzi, Scott Adkins, Alice Parkinson, Panou, Patrick Stewart, Tim Pocock, Hakeem Kae-Kazim

1 X 999MB
1 X 827MB

POUŽÍVAM: